Strony

sobota, 31 grudnia 2011

Wolnym krokiem w Nowy Rok.



Chciałam bym móc wszystkie emocje,nagromadzone w tym roku pozamykać w słoiki.
Każdy słoik miałby swoją etykietkę z datą i wypisanym zdarzeniem.
Chciałam bym,otworzyć w chwili wspomnień te niezapominanie momenty mojego życia.
Dziś nie potrafię opisać emocji jakie mną zawładnęły,gdy dowiedziałam się ze będę mama.
Dziś nie potrafię opisać emocji jakie mną zawładnęły,kiedy pierwszy raz zobaczyłam swe Dzieciątko.
Dziś nie potrafię opisać emocji jakie mną zawładnęły,po porodzie.
Dziś nie potrafię opisać emocji jakie mną zawładnęły,kiedy leżała ze mną pierwszy raz w szpitalnym łóżku.
Dziś nie potrafię opisać emocji jakie mną zawładnęły,kiedy wróciłyśmy wspólnie do domu.
Dziś nie potrafię opisać emocji jakie mną zawładnęły,kiedy cała nasza TRÓJKA leżała wspólnie (po raz pierwszy).
Chciałabym mieć słoiki w które powkładałbym to wszystko a nawet więcej.

3 komentarze:

  1. Kaina a wiesz ile fajnego jeszcze przed Toba :) Dobrego, zdrowego roku Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. WIEM!
    dotychczas "żyłam" nieswoimi dziećmi.Tymi od Święta i tymi na co-dzień.
    Nawet śmiem twierdzić w duchu" Twoje a miłuje jak swoje".
    Teraz kiedy patrze na SWOJĄ Kruszynę,nadal nie potrafię uwierzyć,że ona jest moja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zacznij o tych emocjach pisać? Nie wiem czy słowa, albo fotografie potrafią to do końca oddać, ale może choć trochę te chwile zatrzymają na dłużej?
    Wszystkiego naj dla Waszej czwórki (liczę Ziutkę :)

    OdpowiedzUsuń