Strony

piątek, 6 września 2013

30!




Urodziłam się 2 września.
Dzień moich urodzin planowo miał być sierpniowy, ale ja zadecydowałam inaczej ;)
Urodziłam się kiedy dzwonił dzwonek na przerwę - tak mi mówił wujek,brat mej mamy (jeden z 8).
Dzieciństwo miałam inne niż reszta dzieciaków,ale nie o tym...
Dwa dni po moich narodzinach zmarł Ojciec-mej Matki.
Częściej  Matka pamięta o tej smutnej dacie niż o mojej.
Relacje reszt nasze są nijakie.No ale są.
Teściowa w dniu urodzin powiedziała "życie zaczyna się po 30".
Ja jej wierze.W końcu starsza i wie co mówi.
Pod skórnie czuje,ze będzie jakoś lepiej,piękniej...
Mam na imię Karolina.
Jestem drugim dzieckiem z czwórki.
Mam męża, dziecko, psa i cztery które wynajmuje.
Mam prace.
Mam zdrowie.
Mam marzenie.
Zycze sobie by nie spełnione stało się spełnione.

1 komentarz:

  1. wszystkiego najlepszego z tego co ten świat ma w ofercie! niech spełniają się Twoje marzenia...pozdrawiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń