Strony

czwartek, 12 kwietnia 2012

Chwila dla siebie.


Wkońcu Mała M zasneła.
Budzi sie codziennie miedzy 5 a 6.
Leży i gada swoje opowieści rączką,misiowi,pościeli w serduszka.
Czasem patrzy na kwiatki na szafie lub na zwisająca karuzele i gada i gada.Tylko ton dźwięków się zmienia.
Na tych głośniejszych potrafi mnie wybudzić;)Witamy się,sprawdzam stan pieluszki,dokarmiamy...i dalej gada.
Kiedy leży sama w swej kołysce podnosi misie,ogląda je z każdej strony(wie już do czego służą nadgarstki).
czasem przybliża i oddala zabawkę,Ostatnio delikatnie kołysała słonika zdziwiona ze w brzuszku mu koraliki grzechoczą.
Słaba kawa i startujemy w dzień pełna para pozytywnej energii.

6 komentarzy:

  1. Witam,
    Może nie w temacie wpisu, choć ciekawie się czytało:)
    Mam prośbę. Znalazłam Pani wpis o tym, że ma Pani wózek yeti Stork. Zastanawiam się nad kupnem tego wózka, ale czytałam różne opinie (najczęściej złe). Mieszkam we Wrocławiu i tutaj w żadnym sklepie nie ma szans, aby objerzeć go na żywo (pytałam sie producenta).
    Czy mogłaby Pani na mojego maila (kamila.kopec@gazeta.pl) napisać mi opinie nt tego wózka.
    Przede wszystkim:
    1) CZy jest stabilny?
    2) Jak montowana jest gondola, czy ma luzy, czy jest stabilna
    3) Czy przy składaniu wózka trzeba zdejmować koła, a jeśli tak, czy jest to bardzo uciążliwe
    4) Jak sprawdza się materiał tego wózka
    5) Byłabym wdzięczna za przesłanie fotek (np. wnętrza gondoli)
    Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam, że zaśmiecam Pani blog takimi prośbami, ale nigdzie nie mogę znaleźć wiarygodnych opinii.Wiadomo jednak, że często opinie na necie są efektem marketingu szeptanego
    Pozdrawiam,
    Kamila

    PS. Skorzystałam z maila mojego męża, bo na google nie mam maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę cichych pobudek :) Obie moje pociechy zawsze budziły się z wrzaskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ja miło Cię "widzieć":D
      Oby moje mala chciała jeszcze cicho zasypiać wieczorem,rożnie z tym bywa ;)

      Usuń